Οικονομία

Γραμμή 4 του μετρό: Αλλάζει τα πάντα! Υπερσύγχρονη, χωρίς οδηγούς, με 15 νέους σταθμούς!

Γραμμή 4 του μετρό: Αλλάζει τα πάντα! Υπερσύγχρονη, χωρίς οδηγούς, με 15 νέους σταθμούς!
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Μέσα στον Μάρτιο αναμένεται να συνδριάσει το ΣτΕ για να εξετάσει τις προσφυγές που έχουν κατατεθεί στη πρώτη φάση του διαγωνισμού προϋπολογισμού 1,4 δισ. ευρώ, σχετικά με την γραμμή 4 του μετρό.

Εξωδικαστικός μηχανισμός: Λύση για μικρές οφειλές αλλά… Σολομώντεια

Οι προσφυγές εναντίον των σχημάτων που συμμετέχουν στο διαγωνισμό θα εξεταστούν και στη συνέχεια θα προχωρήσει η δεύτερη φάση του διαγωνισμού με την κατάθεση των οικονομικών προσφορών, η οποία εκτιμάται ότι θα γίνει στις αρχές του φθινοπώρου.

Αυτοί θέλουν την γραμμή 4 του μετρό

Υπενθυμίζεται ότι οι 4 κοινοπραξίες που διαγωνίζονται για την γραμμή 4 του μετρό (σ.σ. συγκεκριμένα το πρώτο τμήμα της), είναι:

1. Τέρνα – Vinci -Siemens, 
2. J+P Άβαξ – Ghella – Alstom Transport, 
3. Άκτωρ – Ansaldo – Hitachi Rail Italy και 
4. FCC – Archirodon – Μυτιληναίος.

Από πού θα περνά η γραμμή 4 του μετρό

Το πρώτο τμήμα της υπόγειας Γραμμής 4 του Μετρό που θα κατασκευαστεί αρχικά, είναι το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή, μήκους 13 χλμ.

Το τμήμα θα περιλαμβάνει 14 ενδεχομένως και 15 νέους, υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια και Γουδή.

Συλλογικές συμβάσεις, διαιτησία και πρόστιμα στα… χέρια της Αχτσιόγλου

Η γραμμή 4 του μετρό θα έχει δυο σταθμούς ανταπόκρισης, στην Ακαδημία, με το σταθμό Πανεπιστήμιο της Γραμμής 2, και στον Ευαγγελισμό, με τη Γραμμή 3.

Εκκρεμεί, πάντως, το ζήτημα της προσθήκης ενός ακόμη σταθμού, μεταξύ Γαλατσίου και Κυψέλης.

Η προσθήκη του 15ου σταθμού, με την προσωρινή ονομασία «Πάρνηθος» έχει αποτελέσει αίτημα των κατοίκων της περιοχής, που κατήγγειλαν την μεγάλη απόσταση που υπήρχε μεταξύ των δυο σταθμών. Όλα δείχνουν, τελικά, πως ο 15ος σταθμός θα προστεθεί, αφού η Αττικό Μετρό βλέπει θετικά το αίτημα των κατοίκων.

220.000 πολίτες σε… αναμμένα κάρβουνα!

Σε κάθε περίπτωση, η νέα γραμμή αναμένεται να εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες Αθηναίους. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για 220.000 πολίτες που θα χρησιμοποιούν τη νέα γραμμή καθημερινά. Κι αυτό διότι θα διέρχεται από μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της πόλης.

Οι εργασίες κατασκευής αναμένεται να ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο του 2019 και θα διαρκέσουν 8 χρόνια, μέχρι το τέλος του 2026.

Ανοίγει ο δρόμος για χωριστές φορολογικές δηλώσεις συζύγων!

Με σκοπό την συντόμευση του χρόνου διάνοιξης, θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή δυο μετροπόντικες ένας σε κάθε άκρο. Αν κριθεί απαραίτητο, μάλιστα, θα χρησιμοποιηθεί και τρίτος.

Να σημειωθεί πως η νέα γραμμή 4 του μετρό δεν θα μοιάζει σε τίποτα με τις υπάρχουσες γραμμές της Αθήνας. Όπως έχει γίνει γνωστό από την Αττικό Μετρό, σε όλους τους σταθμούς -που θα έχουν μήκος 110 μέτρα- θα υπάρχουν θύρες ασφαλείας. Αυτές θα ανοίγουν μόνο με την έλευση και πλήρη στάση του συρμού.

Ακόμη, όλοι οι συρμοί θα είναι υπεραυτόματοι και θα κινούνται χωρίς οδηγό.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X