Κοινωνία

Click away: Τα δικαιώματα του καταναλωτή σε περίπτωση επιστροφής

Click away: Τα δικαιώματα του καταναλωτή σε περίπτωση επιστροφής
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Στα καταναλωτικά δικαιώματα με τη μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος εφιστά την προσοχή των πελατών το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Με ανακοίνωσή του το υπουργείο διευκρινίζει ότι οι καταναλωτές έχουν δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Συγκεκριμένα, το υπουργείο παραθέτει την παρακάτω πιθανή ερώτηση: Ποια δικαιώματα έχω σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασα με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, δεν μου ταιριάζει και θέλω να το επιστρέψω;

Η απάντηση είναι η εξής: Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.

Κινητοποιήσεις για την ενίσχυση του ΕΣΥ σε ΑΧΕΠΑ & Παπανικολάου(vid)

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X