Οικονομία

«Κινητικότητα» στην αγορά! Μεγάλη αλυσίδα φούρνων γίνεται… μίνι μάρκετ!

«Κινητικότητα» στην αγορά! Μεγάλη αλυσίδα φούρνων γίνεται… μίνι μάρκετ!
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Η αλυσίδα φούρνων αναφέρει: «Η Bread Factory εισέρχεται σε μία νέα εποχή με νέους μετόχους και δρομολογεί επενδύσεις ύψους 3 εκατ. μέσα στο 2021. Οι επενδύσεις θα κατευθυνθούν στην προσθήκη νέων κωδικών, στη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και τη δημιουργία δύο νέων καταστημάτων στη Λάρισα και την Καλαμάτα. Μπορεί να είναι δύσκολη περίοδος, καθώς ανταγωνιστές μας κλείνουν καταστήματα, όπως ο Βενέτης, ωστόσο θεωρώ πως η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες για αυτό και προχωρούμε σε αυτές τις επενδύσεις».

Αυτό δήλωσε στο FnB Daily, ο Γενικός Διευθυντής της Bread Factory στην Ελλάδα, Αθανάσιος Κολοκυθάς.

Δικό της το brand

Η εταιρεία, όπως αναφέρει ο κ. Κολοκυθάς, “θα λανσάρει το προσεχές διάστημα ένα δικό της brand delicatessen με προϊόντα φρέσκα και βιολογικά μικρών παραγωγών.”

Στόχος είναι το 50% του τζίρου

Μέσα στα καταστήματα μας έχουν τοποθετήσει μικρά σημεία πώλησης, στα οποία οι πελάτες μπορούν να αγοράζουν κατεψυγμένα προϊόντα, μαναβική, φρούτα και επώνυμα προϊόντα. Στόχος μας εντός του προσεχούς διαστήματος είναι να επεκτείνουμε τη συγκεκριμένη ενέργεια και να λειτουργούν πλέον ως μικρά supermarket εντός του καταστήματος.

Στόχος μας είναι να καλύπτουν το 50% του τζίρου μας”, συμπλήρωσε.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X