Στην COSMOTE το βραβείο «Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς»

Την κορυφαία διάκριση «Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», απέσπασε για μία ακόμη χρονιά η COSMOTE στην φετινή απονομή των βραβείων του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Στην τελετή, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, η COSMOTE διακρίθηκε στην κατηγορία «Μεγάλος Οργανισμός».

 

Η Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE, 13888, προσφέρει μοναδική εμπειρία επικοινωνίας, ενώ εμπλουτίζεται συνεχώς με πρωτοποριακές λύσεις και νέους τρόπους εξυπηρέτησης, όπως:

  • Video κλήση με εκπροσώπους της Εξυπηρέτησης Πελατών της COSMOTE για ακόμη μεγαλύτερη διάδραση και προσωπική επαφή. Η υπηρεσία παρέχεται και στη νοηματική γλώσσα.
  • COSMOTE UFixIt, για επιτόπου διάγνωση και υποστήριξη με video stream, μέσω της κάμερας της συσκευής του πελάτη.
  • Chat μέσω του Mobile App ή του siteγια άμεση και γρήγορη επικοινωνία.  
  • COSMOTE@YourService, για εξυπηρέτηση χωρίς όρια, για τις σύγχρονες ανάγκες κάθε νοικοκυριού και επιχείρησης.

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, διοργανώνονται από το ΕΙΕΠ τα τελευταία 8 χρόνια. Ο θεσμός στοχεύει στην επιβράβευση και την προβολή καινοτόμων πρακτικών, οι οποίες υιοθετούνται με σκοπό τη σύνδεση με την εκπαιδευτική διαδικασία των οργανισμών  & την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Τα βραβεία απονέμονται σε εταιρείες/οργανισμούς αλλά και διακεκριμένους επαγγελματίες από διάφορους κλάδους.

* Στη φωτογραφία από δεξιά προς τα αριστερά: 

Ο κ. Θανάσης Στράτος Executive Director Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής & Κινητής Ομίλου OTE, ο κ. Απόστολος Μάρης Διευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών & Τηλεφωνικών Πωλήσεων Σταθερής & Κινητής Ομίλου OTE, η κα. Σάντυ Χειλαδάκη, ο κ. Παντελής Λαναράς Υποδιευθυντής Ανάπτυξης, Σχεδιασμού & Υποστήριξης Λειτουργιών Εξυπηρέτησης Σταθερής & Κινητής Ομίλου OTE, μαζί με τον κ. Φρανκ Μαούνη Co-founder / Executive Chairman του Papaki, που έκανε την απονομή του βραβείου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ