Facebook Twitter Viber Messenger WhatsApp E-mail |
Πιθανόν να έχετε προσέξει μπαίνοντας κάποια φορά στο αεροπλάνο ότι οι αεροσυνοδοί σας χαιρετούν με το ένα χέρι πίσω από την πλάτη. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Καθημερινά πραγματοποιούνται χιλιάδες πτήσεις σε όλο τον κόσμο. Γίνονται ταξίδια λίγων ή και περισσότερων ωρών από άκρη σ’ άκρη στον πλανήτη. Γι’ αυτό το λόγο υπάρχει μια τεράστια οργάνωση κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Αεροσυνοδοί και πιλότοι βρίσκονται πάντα σε συνεννόηση και υπάρχουν κανόνες τους οποίους ακολουθούν. Είναι ειδικά προετοιμασμένοι πριν από κάθε ταξίδι ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ή σε κάποιο ιδιαίτερο συμβάν.
Οι αεροσυνοδοί, λοιπόν, έχουν το χέρι πίσω από την πλάτη όταν επιβιβάζεται ο κόσμος στο αεροπλάνο. Αυτό συμβαίνει με όλες ή όλους τους αεροσυνοδούς. Δεν το κάνουν επειδή έτσι τους βολεύει. Υπάρχει κάποιος λόγος που συμβαίνει αυτό. Ας δούμε το γιατί…
Πριν από κάθε απογείωση του αεροπλάνου, το πλήρωμα καμπίνας πρέπει να μετρήσει τον αριθμό των επιβατών. Επιβεβαιώνουν έτσι ότι όλοι όσοι έχουν κλείσει εισιτήρια βρίσκονται μέσα στο αεροσκάφος. Αυτό βέβαια δεν μπορεί να γίνει μπροστά στους επιβάτες μετρώντας για παράδειγμα «κεφάλια». Έτσι χρησιμοποιείται ένα ειδικό μηχάνημα, ένας μετρητής. Αυτός ο μικροσκοπικός μετρητής βρίσκεται στα χέρια των αεροσυνοδών όταν μπαίνεις στο αεροπλάνο.
Κάθε φορά, λοιπόν, που μπαίνεις μέσα η αεροσυνοδός χρησιμοποιεί τον μετρητή και σε προσθέτει στους επιβάτες. Στο τέλος ελέγχει αν ο αριθμός όσων βρίσκονται στο αεροσκάφος είναι ο ίδιος με αυτόν που έχει στη λίστα της. Σε περίπτωση που δεν έχει προλάβει να κάνει τη διαδικασία στην πόρτα του αεροσκάφους το κάνει ακριβώς πριν την απογείωση. Περνάει δηλαδή στο διάδρομο και διακριτικά χρησιμοποιεί τον μετρητή.
Αυτό είναι ένα μόνο από τα πράγματα που κάνουν οι αεροσυνοδοί κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στο αεροπλάνο χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε. Η πολυπλοκότητα της δουλειάς τους είναι μεγάλη. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές για ένα ασφαλές και άνετο ταξίδι. Γι’ αυτό το λόγο, μάλιστα, το προσωπικό του αεροσκάφους εκπαιδεύεται πολλούς μήνες πριν πραγματοποιήσει την πρώτη του πτήση. Θα πρέπει να είναι εντελώς βέβαιο ότι μπορούν να ανταποκριθούν σε κάθε συμβάν. Σε κάθε ιδιαίτερο περιστατικό που τυχόν θα προκύψει κατά τη διάρκεια της πτήσης.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Boeing: Πέθανε ξαφνικά δεύτερος πληροφοριοδότης που έκανε λόγο για ελαττώματα στην παραγωγή
Μεγάλη Παρασκευή: Υπάρχει επιστημονική εξήγηση για τον «μαύρο ουρανό»; Τι λέει ο Θοδωρής Κολυδάς
Εγκλημα στα Τέμπη: Συμπληρωματική μήνυση κατά Κυριάκου Μητσοτάκη και τριών υπουργών
Καιρός: Τοπικές βροχές τη Μεγάλη Παρασκευή – Άνεμοι έως 6 μποφόρ
Θεσσαλονίκη: 15χρονη λήστεψε 14χρονη και μαζί με μία φίλη της την ξυλοκόπησαν
ΕΟΔΥ: Οδηγίες για την ασφαλή κατανάλωση τροφίμων κατά τη διάρκεια του Πάσχα
Άνοιξε η πλατφόρμα «myBusinessSupport» για την ενίσχυση επιχειρήσεων σε πληγείσες περιοχές Θεσσαλίας και Έβρου
Ολες οι Ειδήσεις
- Boeing: Πέθανε ξαφνικά δεύτερος πληροφοριοδότης που έκανε λόγο για ελαττώματα στην παραγωγή
- Μεγάλη Παρασκευή: Υπάρχει επιστημονική εξήγηση για τον «μαύρο ουρανό»; Τι λέει ο Θοδωρής Κολυδάς
- Εγκλημα στα Τέμπη: Συμπληρωματική μήνυση κατά Κυριάκου Μητσοτάκη και τριών υπουργών
- Καιρός: Τοπικές βροχές τη Μεγάλη Παρασκευή – Άνεμοι έως 6 μποφόρ
- Θεσσαλονίκη: 15χρονη λήστεψε 14χρονη και μαζί με μία φίλη της την ξυλοκόπησαν
- ΕΟΔΥ: Οδηγίες για την ασφαλή κατανάλωση τροφίμων κατά τη διάρκεια του Πάσχα
- Άνοιξε η πλατφόρμα «myBusinessSupport» για την ενίσχυση επιχειρήσεων σε πληγείσες περιοχές Θεσσαλίας και Έβρου
- Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: 30χρονη κρεμάστηκε από πολύφωτο στο σπίτι της
- ΕΟΔΥ: Ένας θάνατος από κορονοϊό και 9 διασωληνωμένοι – Ένα σοβαρό κρούσμα γρίπης
- Νέα Αριστερά: Προκλητική και απαράδεκτη η απόφαση αποφυλάκισης του αρχηγού της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή