Κοινωνία

Τέμπη: Η κοπτοραπτική του ηχητικού έγινε εκτός ΟΣΕ

Τέμπη: Η κοπτοραπτική του ηχητικού έγινε εκτός ΟΣΕ
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Το γεγονός ότι ο Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, Κωνσταντίνος Χρυσάγης, είχε γνώση του καταγραφικού, που αφορά στη μοιραία σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, σημειώνει σε δηλώσεις του στο iEidiseis οΜάνος Παναγιώτου, συνταξιούχος αρχιμηχανικός του ΟΣΕ και πρώην επικεφαλής της Διεύθυνσης Ηλεκτροκίνησης Σηματοδότησης, Τηλεπικοινωνιών και Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων (ΔΗΣΤΗΕ).

«Μέσα στο γραφείο βρίσκονταν σύμβουλος του διευθύνοντος συμβούλου για θέματα τηλεδιοίκησης που αναβαθμίστηκε στη συνέχεια σε μεταβατικό διευθύνοντα σύμβουλο, ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης, ο αρμόδιος μηχανικός της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας και ο γραμματέας του. Ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης, ο οποίος ήταν και προσωπικός μου φίλος, ήταν ένα από τα στελέχη που άκουσαν τα ηχητικά. Το ποιος έκανε την κοπτοραπτική στις συνομιλίες και ποιος τις διέρρευσε δεν το γνωρίζουμε. Ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης ήταν πάντα ένας καλός συνάδελφος και πιστεύω πως δεν είχε καμία σχέση με την κοπτοραπτική. Εγώ είχα μιλήσει μαζί του μετά το δυστύχημα και πριν τον τραγικό του θάνατο. Τον άκουσα πολύ πιεσμένο», σημειώνει ο πρώην αρχιμηχανικός του ΟΣΕ.

Και προσθέτει: «Όσον αφορά στην κοπτοραπτική, εγώ πιστεύω ότι έγινε εκτός ΟΣΕ. Στις εγκαταστάσεις του ΟΣΕ δεν υπάρχει η τεχνική δυνατότητα».

Ο κ. Παναγιώτου αναφέρει ότι Κωνσταντίνος Χρυσάγης λόγω της πίεσης που ένιωθε ίσως να μην ήταν σε θέση να οδηγήσει με σύνεση -όπως έκανε πάντα- και για το λόγο αυτό έπεσε θύμα τροχαίου δυστυχήματος.

Την ίδια ώρα, ο πρώην αρχιμηχανικός σημειώνει «ενστάσεις» σε σχέση με τον ορισμό των εμπειρογνωμόνων: «Εξ αρχής διατύπωσα ενστάσεις σε σχέση με τον ορισμό των πραγματογνωμόνων που διορίστηκαν λίγες ώρες μετά τη μοιραία σύγκρουση, σαν… έτοιμοι από καιρό. Ορίστηκαν σε μία νύχτα ως ερευνητές άνθρωποι που δεν έχουν γνώσεις περί σιδηρόδρομου. Αυτό έγινε από την Τροχαία την επομένη του δυστυχήματος σαν να πρόκειται για τροχαίο και όχι για σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί έγινε κάτι τέτοιο; Αυτό δείχνει προσπάθεια συγκάλυψης από την πρώτη στιγμή. Στη συνέχεια οι εμπειρογνώμονες αυτοί εμφανίστηκαν ως… γνώστες του αντικειμένου».

Πώς έγινε το τροχαίο στο Λαγονήσι

Ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης βρήκε τραγικό θάνατο το μεσημέρι της Κυριακής της 26ης Μαρτίου 2023 στο 38ο χλμ της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, επέβαινε σε μηχανή μεγάλου κυβισμού, με κατεύθυνση από την Βάρκιζα προς Σούνιο. Σύμφωνα με πληροφορίες από συναδέλφους του, ήταν ένας πολύ έμπειρος οδηγός μοτοσικλέτας και περιγράφεται ως ένας άνθρωπος που δεν έτρεχε και οδηγούσε προσεκτικά.

Το μοιραίο μεσημέρι κινείτο στο ύψος του Λαγονησίου, όπου πραγματοποίησε προσπέραση οχημάτων βγαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα. Εκεί συγκρούστηκε με δύο οχήματα. Αρχικά πλαγιομετωπικά με ένα φορτηγάκι που κατευθυνόταν προς Βάρκιζα και στη συνέχεια συγκρούστηκε μετωπικά με ένα ΙΧ που ήταν πίσω από το φορτηγάκι. Πρόκειται για ένα σημείο που είναι ευθεία.

Οι δύο οδηγοί των εμπλεκόμενων οχημάτων είχαν συλληφθεί για ανθρωποκτονία από αμέλεια και είχαν αφεθεί ελεύθεροι με προφορική εντολή του εισαγγελέα. Οι αστυνομικοί έλαβαν καταθέσεις από αυτόπτες μάρτυρες που ανέφεραν ότι ο οδηγός της μοτοσυκλέτας κινήθηκε στο αντίθετο ρεύμα.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X