Πολιτική

Χριστόφορος Ζαραλίκος καλεί Μενδώνη: Κρύβεται; Είναι ντροπιαστικό αυτό

Χριστόφορος Ζαραλίκος καλεί Μενδώνη: Κρύβεται; Είναι ντροπιαστικό αυτό
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Ο σάλος δεν έχει σταματήσει για το πρωτοφανές περιστατικό με την «εισβολή» της Σάσας Σταμάτη και την απόπειρα διακοπής της παράστασης «1821-2021, Διακόσια Χρόνια Δανεικά», που ανεβάζει ο Χριστόφορος Ζαραλίκος στο θέατρο Τζένη Καρέζη.

Ένα θέατρο επί της οδού Ακαδημίας, μια ανάσα από τη Βουλή. Το… Ναό της Δημοκρατίας.

Εκεί, η Σάσα Σταμάτη παρέα με τρεις φουσκωτούς, ανέβηκε το βράδυ της Πέμπτης (02.12.2021) στη σκηνή και ουρλιάζοντας. Παρά το γεγονός πως ο κόσμος της φώναζε να… σηκωθεί να φύγει, εκείνη άνοιξε διάλογο με τον Χριστόφορο Ζαραλίκο για τα κείμενα που… δεν της άρεσαν!

Για τα όσα έγιναν στο θέατρο Τζένη Καρέζη μίλησε Στο Κόκκινο και στην εκπομπή «Art & the city» ο Χριστόφορος Ζαραλίκος. Και όπως είπε περιμένει ακόμη την αντίδραση της υπουργού Πολιτισμού ή έστω του υφυπουργού της. Γιατί εκείνη του κυβερνητικού εκπροσώπου, μόνο… ντροπή ήταν.

Θυμηθείτε τι έκανε η Σάσα Σταμάτη

Η σατιρική παράσταση συνδέει το 1821 με την επικαιρότητα σήμερα. Και υπάρχει αναφορά και στον Βαγγέλη Μαρινάκη. Σε κάποιο σημείο, ο Χριστόφορος Ζαραλίκος λέει ότι εάν δεν μας έδιναν για την Επανάσταση του 1821 λεφτά οι Άγγλοι, θα έπρεπε να τα βρει ο Μιαούλης με το πλοίο του, το «Γκιαούρ-One». Αυτό φαίνεται πως δεν άρεσε στη Σάσα Σταμάτη.

https://youtu.be/LWUzNHo25B0

Αλλά στη συνέντευξή του στο Κόκκινο, ο Χριστόφος Ζαραλίκος στάθηκε περισσότερο στην… εκκωφαντική σιωπή του υπουργείου Πολιτισμού.

Μενδώνη αγνοείται

«Περιμένουμε την υπουργό Πολιτισμού να τοποθετηθεί ή έστω τον υφυπουργό Σύγχρονου Πολιτισμού. Μήπως με βαθιά υποκριτική τέχνη-αυτήν στην οποία αναφερόταν σε παλαιότερο περιστατικό-η κυρία υπουργός, μας κρύβεται;

Είναι τραγικό το ΥΠΠΟ να μην έχει βγάλει μια ανακοίνωση όχι για εμένα αλλά για το γεγονός και για ό,τι συνέβη σ’ ένα ιστορικό θέατρο της Αθήνας που είναι δυο βήματα από τη Βουλή. Είναι ασύλληπτο. Αυτό μπορώ να πω ότι είναι και λίγο χειρότερο από το γεγονός. Γιατί το γεγονός σε αιφνιδιάζει (…) Είναι αδιανόητο να μην παίρνει θέση το ΥΠΠΟ ακόμα κι αν δεν κάνει καμία αναφορά στο πρόσωπό μου. Δεν υπάρχει άλλωστε κανένας λόγος ν’ αναφερθεί σ’ εμένα.

Έχουμε συγκεκριμένο γεγονός, σε συγκεκριμένο χώρο, με συγκεκριμένο στόχο. Δεν πρόκειται λοιπόν για εμένα αλλά πρόκειται για ένα κεντρικό θέατρο όπου κάποιοι άνθρωποι βρήκαν την άνεση -ποιος ξέρει από πού- να μπουν να διαλύσουν μια παράσταση, στο κέντρο της Αθήνας, 50 μέτρα από τη Βουλή όπου η μισή δύναμη της αστυνομίας είναι γύρω-γύρω. Πού βρήκαν τόσο θράσος να το κάνουν αυτό το πράγμα;».

Το σίγουρο είναι πως τον Χριστόφορο Ζαραλίκο δεν τον «κάλυψε» η τοποθέτηση του κυβερνητικού εκπροσώπου, Γιάννη Οικονόμου. Τη χαρακτήρισε «δήλωση της συμφοράς» αφού «μέχρι και σε αυτοδικία αναφέρθηκε χωρίς να μας πει ποιος, που, πότε και κυρίως γιατί. Είναι ντροπιαστικό αυτό αλλά εγώ επειδή είμαι καλοπροαίρετος άνθρωπος έχω πει στον εαυτό μου ότι θα περιμένω μια κανονική αντίδραση από την επίσημη Πολιτεία».

Ως προς την ευθύνη της κυβέρνησης επεσήμανε πώς «το πλαίσιο της Πολιτείας που ζούμε το ορίζει η Πολιτεία. Δηλαδή αν είμαστε τριτοκοσμική μπανανία που οι μπράβοι μπορούν να μπαίνουν στα θέατρα και να σταματούν μια παράσταση, αυτό το ορίζει η Πολιτεία και όχι οι μπράβοι».

Η ψυχραιμία και η ευθύνη

Τέλος ως προς την ψυχραιμία που επέδειξε ο ίδιος στη διάρκεια του περιστατικού, δήλωσε πώς «όταν είσαι στη σκηνή έχεις την ευθύνη του χώρου. Εγώ έτσι νιώθω. Οι τρείς άνθρωποι που συνόδευαν την κυρία δεν ήταν ό,τι καλύτερο θες να συναντήσεις. Οι δυο από τους τρείς είχαν την όψη, το βλέμμα, τη συμπεριφορά, το κορμί, το ρουχισμό και τις γεμάτες τσέπες που έχουν συνήθως οι –αυτό που λέμε- συνοδοί ή μπράβοι ή φουσκωτοί.

Η συμπεριφορά, το στήσιμο, οι φουσκωμένες τσέπες, τα συγκεκριμένα τσαντάκια με τη συγκεκριμένη θήκη που έχει συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων, εκεί παρέπεμπε. Όταν έχεις μπροστά σου δυο τέτοιους, μια κυρία που ουρλιάζει και μιλάει για πράγματα που δεν είχαν συνέχεια και λογική και απέναντι ένα κοινό έξαλλο να φωνάζει «έξω οι μπράβοι», «αφήστε τον άνθρωπο να κάνει τη δουλειά του» και το θερμόμετρο ν’ ανεβαίνει ε… Εκεί ένιωσα πολύ υπεύθυνος για το χώρο γιατί δεν ήθελα να συμβεί τίποτα χειρότερο απ΄ ό,τι ήδη είχε συμβεί..».

Ακούστε όλα όσα είπε ο Χριστόφορος Ζαραλίκος

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X