Facebook Twitter Viber Messenger WhatsApp E-mail |
Με μία οργισμένη ανάρτηση στο facebook, ο καθηγητής σεισμολογίας και διευθυντής του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Ακης Τσελέντης θέτει «τον δάκτυλον επί τον τύπον των ήλων» και σχολιάζει τα όσα διαδραματίζονται γύρω από την σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών και κυρίως τα «πορίσματα» για τον υπεύθυνο της καταστροφής.
Αναφέρεται ακόμα και σε μίζες γράφοντας «αυτή περίπου την τεχνολογία, καίτοι από τούς ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας 2004, την χρυσοπληρώσαμε και δεν την εφαρμόσαμε ποτέ. Τις πιθανές μίζες όμως κάποιοι τις καρπώθηκαν…»
Εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά του για την εξεύρεση του εξιλαστήριου θύματος της όλης κατάστασης, στρέφεται κατά των υπευθυνο-ανεύθυνων που κατέχουν τις θέσεις ισχύος.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
«Φταίει η κατσίκα του γείτονα όχι ο τσοπάνης»
Δεν λειτουργεί τίποτα, χάνουμε και δεν βρίσκουμε τα τρένα, σκοτώνονται οι επιβάτες, αλλά εύκολα βρίσκουμε τα εξιλαστήρια θύματα.
Δυσχερής η θέση του άτυχου και μοιραίου σταθμάρχη πού ήδη συνελήφθη και απ’ ότι φαίνεται θα του φορτώσουν σχεδόν τα πάντα.
Εν το μεταξύ, οι κανονισμοί στον ΟΣΕ υποτίθεται ότι εκσυγχρονίστηκαν λόγω τεχνολογίας.
Αυτή περίπου την τεχνολογία, καίτοι από τούς ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας 2004, την χρυσοπληρώσαμε και δεν την εφαρμόσαμε ποτέ. Τις πιθανές μίζες όμως κάποιοι τις καρπώθηκαν…
Όλα αυτά τα πολιτικά και μη λαμόγια που κυρίως ευθύνονται για το χάλι των σιδηροδρόμων μας βγαίνουν λάδι μα και με το C4I το ίδιο δεν έγινε;
Πρόκειται για το διαβόητο σύστημα ασφάλειας των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, το οποίο προμηθευτήκαμε από την εταιρεία SAIC (με υπεργολάβο τη Siemens) έναντι περίπου 260 εκατομμυρίων ευρώ και το οποίο ουσιαστικά δεν δούλεψε ποτέ, τουλάχιστον για τον σκοπό για τον οποίο αγοράστηκε!
Κατά τα άλλα φταίει αποκλειστικά ο σταθμάρχης… Ναι βρε φταίει ο Σταθμάρχης! Βρήκατε το εξιλαστήριο θύμα. Αυτός φταίει! Όχι αυτός που εκανε το ρουσφέτι και τον διόρισε εκεί μετά από ελλιπέστατη εκπαίδευση ενός μόνο μήνα, ούτε όσοι άφησαν τους ελληνικούς σιδηροδρόμους, τόσα χρόνια στο χάλι τους, χωρίς τηλεδιοίκηση.
(**) https://www.efsyn.gr/…/150286_skandalo-olympiakon…
(**) ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΤΑΛΙΚΟ ΤΥΠΟ – ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΔΩ ΘΑ ΤΑ ΚΡΥΨΟΥΝ …
Το επιβατικό τρένο που εμπλέκεται στο ατύχημα έχει γνωστό ιστορικό. Το ETR 470 που παράγει η Fiat Ferroviaria είχε προβλήματα από τότε που τέθηκε σε κυκλοφορία στη διαδρομή Μιλάνο-Ελβετία τη δεκαετία του 90. Εν τω μεταξύ, τα πολυάριθμα προβλήματα του τρένου το έχουν ονομάσει “βουνίσιο φέρετρο”, “τουαλέτα σιδηρόδρομου” κλπ. ανάμεσα σε εκείνους που ταξίδεψαν μαζί του. Εντάξει, τώρα πάμε στο πραγματικά ενδιαφέρον κομμάτι.
Οι Ελβετοί ξεφορτώθηκαν το ETR 470 μετά από πολλά σκάνδαλα. Ήθελαν να το πουλήσουν για παλιοσίδερα, αλλά εμφανίστηκε εταιρεία που ενδιαφέρεται να το αγοράσει: Ferrovie dello Stato Italiane (FSI). Το 2018 η FSI αγόρασε το 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο Έλληνας σιδηροδρομικός χειριστής, σε δημοπρασία τραγουδιού στην οποία πλήρωνε μόνο… 45 εκατ. ευρώ!!!
Μετά την ιδιωτικοποίηση, στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα, η FSI έφερε «state of the art train», σύμφωνα με δηλώσεις τους, το brand… ETR 470! Μάλλον μαντεύεις από πού πήρε το τρένο η FSI. Οι γνώστες λένε από την αρχή σε δημόσιες δηλώσεις κάτι σαν «μείνετε μακριά από αυτά τα τρένα. ’ Και εδώ έρχεται η τρέλα!
Το ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι όταν η ιδιωτικοποίηση FSI «κληρονόμησε» μια εξαίρεση από τους κανόνες της ΕΕ σχετικά με την αποζημίωση επιβατών, έτσι τώρα οι άνθρωποι βλέπουν τον εαυτό τους τραυματισμένο (τον πιο ευτυχισμένο από αυτούς) και αζημίωτο, να αναγκάζονται να πληρώσουν από την τσέπη τους για υγειονομική περίθαλψη. Ο καπιταλισμός στο ψωμί, παιδιά!
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Τα κινητά βλάπτουν τα παιδιά: Ειδικοί εισηγούνται στην κυβέρνηση Μακρόν να μην δίνονται smartphones στα παιδιά κάτω των 13 ετών
Ολυμπιακός – Μπαρτσελόνα 80-82: Πάγωσε το ΣΕΦ σε νεκρό χρόνο ο Πάρκερ
Σκάνδαλο Ασημακοπούλου: Αυξάνονται οι αγωγές ομογενών – Στα 6 εκατ. ευρώ οι αποζημιώσεις που αξιώνουν οι απόδημοι
“Φωτιά” το πασχαλινό τραπέζι: Που θα κυμανθούν οι τιμές των τροφίμων
Πρόγραμμα Σταθερότητας: Πτώση του ρυθμού ανάπτυξης και πρωτογενή πλεονάσματα
Απεργία την Πρωτομαγιά: «Παραλύει» η χώρα – Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και πως θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Καρκίνος του προστάτη: Η συνήθεια ύπνου που μπορεί να διπλασιάσει τον κίνδυνο
Ολες οι Ειδήσεις
- Τα κινητά βλάπτουν τα παιδιά: Ειδικοί εισηγούνται στην κυβέρνηση Μακρόν να μην δίνονται smartphones στα παιδιά κάτω των 13 ετών
- Ολυμπιακός – Μπαρτσελόνα 80-82: Πάγωσε το ΣΕΦ σε νεκρό χρόνο ο Πάρκερ
- Σκάνδαλο Ασημακοπούλου: Αυξάνονται οι αγωγές ομογενών – Στα 6 εκατ. ευρώ οι αποζημιώσεις που αξιώνουν οι απόδημοι
- “Φωτιά” το πασχαλινό τραπέζι: Που θα κυμανθούν οι τιμές των τροφίμων
- Πρόγραμμα Σταθερότητας: Πτώση του ρυθμού ανάπτυξης και πρωτογενή πλεονάσματα
- Απεργία την Πρωτομαγιά: «Παραλύει» η χώρα – Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και πως θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
- Καρκίνος του προστάτη: Η συνήθεια ύπνου που μπορεί να διπλασιάσει τον κίνδυνο
- Εξωγήινοι: Γιατί δεν έχουν επικοινωνήσει ακόμη με την Γη; Η νέα μακάβρια θεωρία
- Greek Mafia: Ξεκαθάρισμα «βλέπει» η αστυνομία πίσω από την έκρηξη βόμβας στο βενζινάδικο στον Πειραιά και στην κάβα στην Καλλιθέα
- Κλήρωση Τζόκερ: Οι τυχεροί αριθμοί Τρίτη 30 Απριλίου