Το Shazam εξαγόρασε η Apple

Η Αpple έδωσε 400 εκατομμύρια δολάρια και εξαγόρασε την εφαρμογή αναγνώρισης μουσικής Shazam.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εξαγορά του αμερικανικού κολοσσού μετά από αυτή της Beats Electronics με τρία δισ. δολάρια, πριν από τρία χρόνια.

Παρότι δεν ανακοινώθηκε το τελικό ποσό της εξαγοράς, σύμφωνα με τρεις πηγές που σχετίζονται με τη συναλλαγή, η Apple κατέβαλε  400 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση της εφαρμογής.

«Έχουμε συναρπαστικά πλάνα »στα σκαριά», και ανυπομονούμε να εντάξουμε σε αυτά και τη Shazam», αναφέρει σε ανακοίνωση της η αμερικανική εταιρεία.

Το Shazam είναι από μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές του App Store και του Play Store της Google, την οποία χρησιμοποιούν εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, καθώς επιτρέπει στον χρήστη της την αναγνώριση οποιουδήποτε μουσικού κομματιού ακούγεται γύρω του. Η σχέση του με την Apple δεν είναι κάτι καινούργιο, καθώς η εφαρμογή είναι ήδη συνδεδεμένη με την Apple Music και τον εικονικό βοηθό Siri, καθώς επίσης και με το Snapchat και το Spotify.

Μέχρι τώρα, το Shazam έχει πάνω από 1 δισ. downloads. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να αναγνωρίζουν ένα μουσικό κομμάτι που «παίζει» εκείνη τη στιγμή και τους δίνει τη δυνατότητα να το ακούσουν ή να το αγοράσουν.

Παρότι όμως είναι ένα δημοφιλές app, δεν έχει καταφέρει να «βγάλει» πολλά χρήματα, καθώς τα έσοδά της για το 2016 ήταν 54 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με τον Guardian.

Πρόκειται για δημιούργημα μιας παρέας που εκνευρίζονταν με το γεγονός ότι δεν μπορούσαν να αναγνωρίσουν τραγούδια που άκουγαν στο ραδιόφωνο. Δημιουργήθηκε πριν από τα smartphones και το iTunes, οπότε για να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της εφαρμογής οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να καλέσουν έναν αριθμό, να βάλουν το τηλέφωνο δίπλα στο ραδιόφωνο και μετά έπαιρναν ένα μήνυμα με τον τίτλο του τραγουδιού.

Η αρχική ομάδα φίλων ήταν οι Ντίρατζ Μούκερτζι, Κρις Μπάρτον, Φίλιπ Ινκελμπρεχτ και Ειβερι Γουάνγκ. Πλέον στο Shazam έχει απομείνει μόνο ο τελευταίος. Χρειάστηκε να περάσουν 14 χρόνια  μέχρι η εφαρμογή να αρχίσει να έχει κέρδη, πέρυσι, κυρίως χάρη στα διαφημιστικά έσοδα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ