Facebook Twitter Viber Messenger WhatsApp E-mail |
Όλα τα οδικά μέσα μεταφοράς ευθύνονται για το 25% των εκπομπών CO2 σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ωστόσο, τα βαριά οχήματα, αν και αντιπροσωπεύουν το ένα πέμπτο των οχημάτων που κυκλοφορούν, είναι αυτά που μεταφέρουν το 70% όλων των χερσαίων εμπορευμάτων, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών.
Βασικός στόχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι η μείωση των εκπομπών CO2 που παράγουν αυτά τα οχήματα. Έτσι έχοντας ως αφετηρία τα τεχνολογικά συστήματα που βελτιώνουν την κατανάλωση καυσίμου, το πλάνο προβλέπει μείωση των εκπομπών μέχρι το 2025 κατά 15% και παρόμοιο ποσοστό μέχρι το 2030. Τα συγκεκριμένα ποσοστά μπορούν να θεωρηθούν εφικτά από τους κατασκευαστές λόγω των τεχνολογικών συστημάτων που ενσωματώνονται σταδιακά στα βαριά οχήματα τα τελευταία χρόνια.
Ένα επίσης σημαντικό μέρος των αλλαγών που προτείνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι η ασφάλεια στην οδήγηση την δεκαετία 2020-2030. Σημαντικό ρόλο θα παίξει η αυτόνομη οδήγηση, που είναι ένας τομέας στον οποίο αξίζει ιδιαίτερη προσοχή. Ήδη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει θέσει τις μελλοντικές της φιλοδοξίες τόσο για τα ΙΧ, όσο και για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα.
Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες ασχολούνται ενεργά με την ανάπτυξη και την εισαγωγή της συγκεκριμένης τεχνολογίας που από τη μία στόχο έχει τη μείωση των εκπομπών ρύπων και από την άλλη την ελαχιστοποίηση των ατυχημάτων.
Όσον αφορά τις μελλοντικές προοπτικές, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέλει σταδιακά όλα τα νέα οχήματα να συνδεθούν στο διαδίκτυο έως το έτος 2022. Με εφόδιο την τεχνολογία είναι φυσικό επακόλουθο η αποφυγή ατυχημάτων, καθώς ο οδηγός έχει σημαντική βοήθεια κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Τρίτος βασικός πυλώνας είναι η μείωση κατά το ήμισυ του αριθμού των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών σε τροχαία δυστυχήματα μεταξύ 2020 και 2030. Αυτό που πρέπει να επιτευχθεί είναι ότι τα ασφαλή οχήματα οδηγούνται από ασφαλείς οδηγούς σε ασφαλείς δρόμους.
Μερικά από τα συστήματα ασφάλειας είναι τα αυτόνομα συστήματα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (AEB), τα οποία ενεργοποιούνται αυτόματα σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης και συστήματα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (LDW), τα οποία προειδοποιούν τον οδηγό εάν αφήνει την προκαθορισμένη πορεία.
Επιστήμονες αναζητούν ξανά τη Νέσι, το τέρας του Λοχ Νες
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Γιατί σήμερα Μεγάλη Πέμπτη βάφουμε κόκκινα αυγά
Δαμόκλειος σπάθη από σήμερα ο νέος Ποινικός Κώδικας: Αυστηρότερες ποινές που θα εκτίονται αλλά και δημεύσεις περιουσιών – Τι αλλάζει σε όλες τις κατηγορίες αδικημάτων
Καιρός: Που θα βρέχει την Κυριακή του Πάσχα – Αναλυτική πρόγνωση
Δολοφονία Λυγγερίδη: Νέα σύλληψη για τη φονική επίθεση στον αστυνομικό στου Ρέντη– Χειροπέδες σε αρχηγικό μέλος των χούλιγκανς
Μενίδι/ Τροχαίο δυστύχημα με παράσυρση πεζού: Νεκρή ηλικιωμένη γυναίκα
ΕΛΑΣ/ Greek Mafia: Στη δημοσιότητα τα στοιχεία και οι φωτογραφίες 8 συλληφθέντων
Εορτολόγιο: Δείτε ποιοι γιορτάζουν σήμερα 2 Μαΐου
Ολες οι Ειδήσεις
- Γιατί σήμερα Μεγάλη Πέμπτη βάφουμε κόκκινα αυγά
- Δαμόκλειος σπάθη από σήμερα ο νέος Ποινικός Κώδικας: Αυστηρότερες ποινές που θα εκτίονται αλλά και δημεύσεις περιουσιών – Τι αλλάζει σε όλες τις κατηγορίες αδικημάτων
- Καιρός: Που θα βρέχει την Κυριακή του Πάσχα – Αναλυτική πρόγνωση
- Δολοφονία Λυγγερίδη: Νέα σύλληψη για τη φονική επίθεση στον αστυνομικό στου Ρέντη– Χειροπέδες σε αρχηγικό μέλος των χούλιγκανς
- Μενίδι/ Τροχαίο δυστύχημα με παράσυρση πεζού: Νεκρή ηλικιωμένη γυναίκα
- ΕΛΑΣ/ Greek Mafia: Στη δημοσιότητα τα στοιχεία και οι φωτογραφίες 8 συλληφθέντων
- Εορτολόγιο: Δείτε ποιοι γιορτάζουν σήμερα 2 Μαΐου
- Βουλή: Ψηφίστηκε ο νέος δικαστικός χάρτης της χώρας -158 «ναι» και 141 «όχι»
- Πώς να βάψετε πασχαλινά αυγά χωρίς να σπάσουν
- Πάσχα: Πού θα κυμανθούν οι τιμές για αρνί και κατσίκι