Τεχνολογία

Η NASA ετοιμάζει υπερηχητικό επιβατηγό αεροπλάνο δύο φορές ταχύτερο από το Concorde (βίντεο)

Η NASA ετοιμάζει υπερηχητικό επιβατηγό αεροπλάνο δύο φορές ταχύτερο από το Concorde (βίντεο)
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Η NASA θέλει να καταφέρει την μεταφορά ταξιδιωτών από τη Νέα Υόρκη στο Λονδίνο σε λιγότερο χρόνο από ό,τι χρειάζεται συνήθως για να παρακολουθήσει κανείς μια ταινία στην διάρκεια της πτήσης…

Η διαστημική υπηρεσία της Αμερικής ανακοίνωσε ότι διερευνά «την επιχειρηματική υπόθεση για τα υπερηχητικά επιβατηγά αεροπορικά ταξίδια».

  • Το αεροσκάφος της NASA που θα “πετάγεται” από Νέα Υόρκη σε Λονδίνο, υπόσχεται εξαιρετικές ταχύτητες μεταξύ 2 Mach και 4 Mach, ή από περίπου 1.535 έως 3.045 μίλια την ώρα (mph) — δηλαδή με διπλάσια ταχύτητα από την τελική ταχύτητα ενός μαχητικού αεροσκάφους F/A-18 1,8 Mach ή 1.190 mph.

Σύμφωνα με τη NASA, η επόμενη φάση της έρευνας για τα αεροπορικά ταξίδια υψηλής ταχύτητας βρίσκεται τώρα σε εξέλιξη: δύο συμβάσεις διάρκειας 12 μηνών που χορηγήθηκαν στην Boeing, τη Rolls-Royce και άλλες για να βοηθήσουν στον σχεδιασμό του νέου τζετ και στη δημιουργία ενός «οδικού χάρτη τεχνολογίας».

  • Νωρίτερα το καλοκαίρι, η NASA ολοκλήρωσε το αθόρυβο υπερηχητικό δοκιμαστικό αεροσκάφος X-59, – το πρόγραμμα που θα χρησιμεύσει ως έμπνευση για το νέο τζετ.

Το X-59  έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιήσει την πρώτη του δοκιμαστική πτήση αργότερα φέτος .

Το ταχύτερο μέχρι σήμερα επιβατικό τζετ στον κόσμο, το γαλλικής και βρετανικής κατασκευής Concorde πραγματοποίησε την  πτήση του μεταξύ Νέας Υόρκης και Λονδίνου στις 7 Φεβρουαρίου 1996, διασχίζοντας τον Ατλαντικό σε μόλις 2 ώρες 52 λεπτά και 59 δευτερόλεπτα.

Όμως, τα αεροσκάφη Concorde αποσύρθηκαν το 2003 μετά από μια ύφεση στην εμπορική αεροπορική βιομηχανία και την  πρώτη και μοναδική συντριβή ενός Concorde το 2000.

Στη δήλωσή της στον Τύπο, η NASA λέει ότι ελπίζει να δούμε τις πτήσεις από τη Νέα Υόρκη προς το Λονδίνο να γίνονται «έως και τέσσερις φορές πιο γρήγορα από ό,τι είναι σήμερα δυνατό».

Σύμφωνα με τη διευθύντρια του Υπερηχητικού Τεχνολογικού Έργου της NASA, Mary Jo Long-Davis, η φάση ανάπτυξης του νέου υπερηχητικού επιβατικού αεροσκάφους θα επικεντρωθεί στη μείωση του θορύβου κατά την απογείωση και την προσγείωση αρχικά, αφήνοντας τυχόν προβλήματα με τις ηχητικές εκρήξεις κατά τη διάρκεια της πτήσης για αργότερα.

Τόσο οι Ηνωμένες Πολιτείες όσο και πολλά άλλα κράτη απαγορεύουν τις υπερηχητικές πτήσεις στην ξηρά, επικαλούμενα την ηχορύπανση από ηχητικές εκρήξεις και άλλα ζητήματα.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X