Media

Ράδιο Αρβύλα: «Σίφουνες»… διέλυσαν την τηλεθέαση!

Ράδιο Αρβύλα: «Σίφουνες»… διέλυσαν την τηλεθέαση!
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Οι Ράδιο Αρβύλα είναι ξανά εδώ μετά από απουσία αρκετών μηνών και μετά από ένα πολύκροτο τηλεοπτικό διαζύγιο ενός… κουρασμένου «γάμου».

Ο Αντώνης Κανάκης και η παρέα του έκαναν νέα αρχή, μας καλησπέρισαν από νέα συχνότητα με αναβαθμισμένη εικόνα HD, ανανεωμένοι και ορεξάτοι, σαν να αποτίναξαν τα βαρίδια κόπωσης των τελευταίων ετών. Ο ίδιος ο Αντώνης μπήκε χαλαρός, χαμογελαστός, σαφής, μετρημένος. Δεν χαρίστηκε σε κανέναν, δεν πρόσβαλε κανέναν. Ο παρουσιαστής ξεδίπλωσε το χιούμορ του κι εμείς γελάσαμε για πρώτη φορά τόσο, τη σεζόν 2018-19. Σωστά δομημένη εκπομπή, γρήγορη ροή, καλοδουλεμένη θεματολογία που σε κρατάει κολλημένο στην οθόνη. Ναι, αυτό είναι καλή τηλεόραση και μας έλειπε. Και είμαστε πολλοί…

Το Ράδιο Αρβύλα και η τηλεθέαση

Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen, οι Ράδιο Αρβύλα κράτησαν στον ΣΚΑΪ το βράδυ της Δευτέρας το 33% των τηλεθεατών στο σύνολο. Στο δυναμικό κοινό ηλικίας 18-54 η εκπομπή σημείωσε ποσοστό 34%, ενώ έφτασε σε τέταρτο το 38,6%.

Η πρεμιέρα της εκπομπής και η… ευχή του Κανάκη (vid)

Και αν αναρωτιέστε ποιο είναι το κοινό που έχει μεγαλύτερη αδυναμία στον Αντώνη Κανάκη, μάθετε πως είναι οι νεαρές γυναίκες 18-24 που παρακολούθησαν Ράδιο Αρβύλα σε ποσοστό 50%! Οι γυναίκες ηλικίας 25-44 έδειξαν την προτίμησή τους στον παρουσιαστή σε ποσοστό 39%, ενώ οι άνδρες ίδιας ηλικίας έφτασαν στο 34%.

*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X